Blog

Διανομή Φυλλαδίων: Μπορεί να μου φέρει πελάτες;

Η διανομή φυλλαδίων χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια για την προώθηση πολλών ειδών επιχειρήσεων. Με την ανάπτυξη, όμως, του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πολλές επιχειρήσεις άρχισαν να αμφιβάλλουν για την αποδοτικότητα της διανομής φυλλαδίων.

Είναι γεγονός πως η διανομή φυλλαδίων έχει μικρή διάρκεια ζωής και χρειάζεται επαναλαμβανόμενες ενέργειες προκειμένου να δημιουργηθεί άμεση ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού και να φέρει πελάτες στην επιχείρησή σας!

Κρίσιμο σημείο στην επιτυχία της διανομής φυλλαδίων, είναι ο σωστός σχεδιασμός. Το φυλλάδιο σας πρέπει να διανεμηθεί στο κατάλληλο κοινό, με τους κατάλληλους διανομείς, στο σωστό σημείο και την κατάλληλη ώρα. Ακόμα, είναι πολύ χρήσιμο να συμπεριλαμβάνονται στα φυλλάδια που διατίθεται για διανομή κουπόνια και προσφορές, με στόχο την παρακίνηση των καταναλωτών να προσέλθουν στην επιχείρησή σας είτε για να αγοράσουν είτε για ζητήσουν πληροφορίες. Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα, η χρήση κουπονιών και προσφορών είναι ευπρόσδεκτη ακόμα και από τους καταναλωτές που απορρίπτουν τη διανομή φυλλαδίων.

Πηγή: portaplus.gr

Share this post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *