10 συμβουλές για το σχεδιασμό ενός «τέλειου» λογότυπου
Ανακαλύψτε τι χρειάζεται για να δημιουργήσετε ένα τέλειο λογότυπο με αυτές τις 10 βασικές συμβουλές για το σχεδιασμό ενός εταιρικού λογοτύπου.
Το λογότυπο πρέπει να είναι απλό
Η απλότητα είναι – και πάντα ήταν – η βασική αρχή ενός επιτυχημένου σχεδιασμού λογοτύπου. Όσο πιο απλό είναι το λογότυπο, τόσο πιο εύκολο θα είναι για το κοινό να κατανοήσει το μήνυμα που θέλει να περάσει η κάθε επιχείρηση και να το αποστηθίσει…
Το λογότυπο πρέπει να είναι διαχρονικό
Μια επιχείρηση χρειάζεται ένα λογότυπο που θα αντέξει τη δοκιμασία του χρόνου. Θα πρέπει να «λειτουργεί» σε 5, 10, 20 χρόνια. Όλα τα στοιχεία ενός λογοτύπου θα πρέπει να είναι σε θέση να συγχρονίζονται με τις σύγχρονες τάσεις διατηρώντας παράλληλα την βασική ταυτότητα της επιχείρησης. όπως για παράδειγμα το λογότυπο της Shell.
Το λογότυπο πρέπει να είναι δημιουργικό
Λογότυπα που χαράζουν τη μνήμη σας είναι αυτά που «τραβάνε το μάτι», το ενδιαφέρον σας με ένα συγκεκριμένο τρόπο. Από το χρώμα μέχρι το σχεδιασμό και την τυπογραφία, η δημιουργικότητα στο σχεδιασμό του λογότυπου θα εξασφαλίσει ότι θα παραμείνει αξέχαστο.
Το λογότυπο πρέπει να είναι ευανάγνωστο
Ένα καλό λογότυπο είναι πάντα εύκολα αναγνώσιμο. Πρέπει να προβάλλει ρητά τα κίνητρα του κάθε brand και να το πετυχαίνει σε οποιοδήποτε μέγεθος, είτε μεγάλο είτε σε μικρότερες εφαρμογές.
Το λογότυπο πρέπει να είναι προσαρμοστικό
Η ευελιξία είναι το κλειδί όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός προσαρμοστικού λογότυπου. Είτε το λογότυπο είναι έγχρωμο, ασπρόμαυρο, χαραγμένο ή κεντημένο, το λογότυπο πρέπει να είναι προσαρμοστικό σε κάθε έντυπη, διαδικτυακή και άλλη εφαρμογή για τις ανάγκες του εταιρικού promotion.
Το λογότυπο πρέπει να ανταποκρίνεται
Ανεξαρτήτως μεγέθους, ένα λογότυπο πρέπει πάντα να σας δίνει την ίδια εντύπωση και αίσθηση. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχετε διαφορετικές εκδόσεις του λογότυπου σας, για διαφορετικές εφαρμογές χωρίς αλλάζει δραματικά ο σχεδιασμός του π.χ. το λογότυπό σας πρέπει να λειτουργεί εξίσου σε μια επαγγελματική κάρτα όπως σε ένα web banner.
Το λογότυπο πρέπει να είναι μοναδικό
Η μοναδικότητα είναι αυτό που ορίζει ένα λογότυπο. Είναι το σήμα του δικού σας brand και θα πρέπει να σας καθορίσει και να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας. Ένα μοναδικό λογότυπο είναι το σύμβολο της αυθεντικότητας σας και του τι αντιπροσωπεύετε.
Το λογότυπο πρέπει να είναι σχετικό
Η πιο σημαντική πτυχή του σχεδιασμού ενός λογοτύπου είναι ότι πρέπει να φέρει μια σύνδεση με το εμπορικό σας σήμα π.χ. το λογότυπο ενός καταστήματος παιχνιδιών θα ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό ενός δικηγορικού γραφείου.
Το λογότυπο πρέπει να έχει τα ιδανικά χρώμαατα
Ένα έξυπνο λογότυπο απεικονίζει κάτι μοναδικό και αξέχαστο που χαρακτηρίζει την εταιρεία, το brand ή το προϊόν σας. Καλό είναι να επιλέξετε χρώματα σχετικά με τον κλάδο ή το αντικείμενό σας και να αποφεύγετε τα φωσφοριζέ χρώματα που «στραβώνουν», ειδικά σε ότι αφορά την εφααρμογή της εταιρικής σας ταυτότητας π.χ. στην ιστοσελίδα σας ή σε ένα διαφημιστικό banner… μπορεί να προκαλέσει επιλυπτικό σοκ σε κορεσμένη χρήση του.
Το λογότυπο πρέπει να είναι επαγγελματικό
Ένα επαγγελματικό λογότυπο πρέπει να μεταφέρει τις αξίες ενός brand, μιας εταιρείας και να εκτελείται με ακρίβεια. Όλα τα χαρακτηριστικά και τα επιμέρους στοιχεία πρέπει να ευθυγραμμίζονται αρμονικά.
Πηγή: arc-destudio.gr
Αφήστε μια απάντηση